تصویر معرفی بهترین انواع وان و جکوزی خانگی + به همراه لینک خرید
اصلی

معرفی بهترین انواع وان و جکوزی خانگی + به همراه لینک خرید

سرویس بهداشتی و حمام یکی از مهم ترین بخش های هر منزل از نظر بهداشتی است که رسیدگی به آنها از نظر دکوراسیون نیز جلوه خاصی به فضای منزل می بخشد. حمام در حقیقت یک محل شخصی است که فقط خود شما و خانواده تان از آن استفاده می کنید و امروزه علاوه بر شستشو و نظافت، از آن برای ریلکس کردن روزانه، استراحت و تجدید انرژی استفاده می شود. استفاده از وان و جکوزی برای این منظور بسیار مورد نظر مردم بوده و هست. در این مقاله از سایت امین بازار می خواهیم به معرفی انواع وان و جکوزی خانگی بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی وان و جکوزی خانگی

وان جکوزی خانگی همچون حوضچه ای در داخل حمام های خانگی است که آب در داخل آن با فشار زیاد از دیواره ها به سمت حوضچه هدایت می شود. این انتقال پرفشار آب از طریق یک سری پمپ بسیار قوی که در داخل آن تعبیه شده است، انجام می گیرد. وقتی آب با فشار بالا حرکت می کند، باعث اعمال نوعی ماساژ آبی برای فرد می شود و خستگی و گرفتگی های عضلانی را برطرف می کند.
جکوزی در حقیقت حاوی تجهیزاتی است که به واسطه آنها آب با فشار بالا از دیواره ها و کف، به سمت حوضچه پرتاب می شود و حباب هوا ایجاد می شود. این تجهیزات ابزاری همچون شیر آلات، موتور یا پمپ اصلی، لوله های هدایت کننده، نازل های خروجی و چاهک خروج آب را شامل می شود و در برخی از موارد می توانند تجهیزات اضافی دیگری هم داشته باشند.

خرید وان و جکوزی

انواع وان و جکوزی خانگی

وان و جکوزی نیز مثل هر محصول دیگری در بازار از تنوع ویژه و به خصوصی برخوردار است و همین مسئله کمی انتخاب صحیح را برای مشتریان با مشکل مواجه کرده است. از مهم ترین فاکتورها در خصوص خرید انواع وان و جکوزی خانگی جنس وان است که هم تعیین کننده قیمت آن است و هم دوام و میزان تمیز ماندن آن را تعیین می کند.
اگر به تازگی قصد خرید وان دارید و می خواهید بدانید چه گزینه ای برای شما مناسب تر است، کافی است اطلاعات ضروری را در مورد جنس آن بدست آورید و سپس به راحتی دست به انتخاب بزنید. ما در ادامه انواع وان و جکوزی را براساس جنس و نوع متریالی که از آن ساخته شده اند، برای شما لیست کرده ایم. با ما همراه باشید!

1-وان و جکوزی پلاستیکی

از مهم ترین مزایای وان و جکوزی پلاستیکی که معمولا از فایبرگلاس یا اکریلیک ساخته شده است، می توان به انعطاف پذیری بالا در قالب گرفتن به اشکال گوناگون اشاره کرد. این نوع وان البته مزایای دیگری هم دارد که از میان آن می توان به عایق بندی بسیار مناسب اشاره کرد که آب در داخل آن دیرتر از وان های استیل یا چدنی سرد می شود و حتی وقتی که دیواره آن را لمس می کنید، احساس سردی به شما نخواهد داد.
این وان همچنین وزنی بسیار سبک (به نسبت سایر انواع وان) دارد که چیزی در حدود 30 کیلوگرم است و همه این ها در کنار هم باعث شده که این نوع وان و جکوزی، گزینه ای مناسب در بین انواع وان و جکوزی خانگی برای حمام های خانگی باشد.

2- وان و جکوزی استیل لعاب کاری شده

این نوع وان با روکش لعاب پرسلان فرم یافته است و از ارزان ترین انواع وان محسوب می شود. اما ایرادی که دارد این است که آب موجود در آن با سرعت بیشتری نسبت به وان های پلایتیک خنک می شود. همچنین متریال آن به گونه ای است که امکان شکسته شدن و خرد شدن دارد و وزن بسیار بالای آن (چیزی در حدود دو برابر وان های پلاستیکی)، کار با آن را کمی مشکل کرده است.

3- وان و جکوزی چدنی

این نوع وان نیز همچون استیل با لعاب پوشیده می شود با این تفاوت که لعاب آن از لعاب وان های استیل ضخیم تر است و از نظر رسانایی نیز به این صورت است که گرمای آب را در ابتدا می گیرد. اما چون وان را گرم می کند، می توان آب درون آن را گرم نگه داشت. وان های چدنی در برابر ضربه مقاوم ترند و در نتیجه به احتمال کمتری نسبت به وان های استیل شکسته می شوند. وزن وان های چدنی بسیار زیاد است و همین مورد ایراد اصلی آنها است.

4- وان و جکوزی پلیمری

از دیگر انواع وان و جکوزی خانگی می توان به این مورد اشاره کرد که از نظر ظاهری بسیار شبیه به سنگ مرمر، گرانیت و عقیق می باشد. بلندی سطح وان های پلیمری کوتاه تر از وان های اکریلیک است و همچنین گران تر از این نوع وان ها نیز هستند. وان های پلیمری در انواع رنگ های جامد تولید می شوند.

5- وان و جکوزی کامپوزیتی

این جدیدترین نوع وان و جکوزی است که آمده است تا تمامی مزایای وان های چدنی را با وزنی معادل نصف آنها ارائه دهد. متریال این وان ها از استیل با وزن بالا ، لعاب پرسلان و رزین می باشد و جزو وان های شیک و امروزی به حساب می روند.
جهت انتخاب بهترین متریال وان و جکوزی با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید:

مهم ترین نکات در حین خرید وان و جکوزی خانگی

وان و جکوزی کالایی لوکس با قیمت بالا است و از طرفی پس از نصب، تعویض آن بسیار سخت است و در بیشتر موارد هزینه اضافی زیادی به مشتری تحمیل می کند. بنابراین در حین خرید وان و جکوزی باید دقت زیادی به خرج دهید و گزینه ای را انتخاب کنید که از عملکرد و طراحی آن مطمئن باشید. ما در ادامه مهم ترین نکاتی را که باید در حین خرید انواع وان و جکوزی خانگی به آنها توجه کنید، برای شما عزیزان لیست کرده ایم. با ما همراه باشید!

1- ابعاد وان و جکوزی

این محصولات همانطور که می دانید، ابعاد و اشکال متفاوتی دارند و باید حتما براساس ابعاد حمامی که قرار است در آن نصب شوند، انتخاب شوند. وان جکوزی ها در انواع مستیطیلی، گرد و گوشه تولید می شوند که شکل گرد از بقیه شیک تر است و فضای بیشتری را نیز با خود اشغال می کند. وان های مستطیلی در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند که شما می توانید براساس ابعاد حمام منزل خود از میان آنها گزینه مناسب را برگزینید.
همچنین توجه کنید که وان جکوزی ها در انواع مختلف یک نفره و دو نفره موجود هستند که وان های دو نفره فضای بیشتری را اشغال می کنند. طول وان جکوزی ها از 120 تا بیش از 200 سانتی متر متغیر است و در عرض 70 سانت به بالا ساخته می شوند. در انتخاب وان جکوزی مناسب حتما به طراحی داخلی حمام خود توجه کنید و گزینه ای متناسب با آن انتخاب نمایید.

2- جنس بدنه وان و جکوزی

در قسمت پیشین همین مقاله به تفصیل درخصوص جنس بدنه انواع وان و جکوزی خانگی صحبت کردیم و گفتیم که این موضوع تقریبا مهم ترین ویژگی وان جکوزی است که کیفیت بدنه آن را تعیین می کند. وان جکوزی ها عموما از جنس ورق های اکرولیک ساخته می شوند و مزیت یکسانی که دارند، مقاوم بودن در برابر آب و خط و خش است. رویه تمام آنها از یک متریال کاملا نرم است که پوست بدن را اذیت نکند.

3- پمپ و تجهیزات جکوزی

پمپ یا موتور اصلی ترین بخش جکوزی است که همانطور که پیش تر هم گفته شد، وظیفه آن ه گردش درآوردن آب در داخل حوضچه است. این پمپ ها با صدای بسیار کمی کار می کنند اما از قدرت زیادی برخوردارند و آب را با سرعت زیادی جابجا می کنند. از دیگر اجزای تجهیزات جکوزی می توان به لوله های هدایت کننده، نازل خروجی، ماساژورها، پمپ هوا ده و… اشاره کرد.

4- سیستم تصفیه آب

سیستم تصفیه آب بیشتر برای باشگاه ها و استخرهای عمومی استفاده می شود تا بهداشت آب رعایت شده و آسیبی به سلامت استفاده کنندگان نرساند. اما از این سیستم گاها در جکوزی خانگی هم استفاده می شود.

5- جت و ماساژورها

تعداد جت های پاشش آب در انواع وان و جکوزی خانگی فاکتوری تعیین کننده است و در کف جکوزی برای خروج آب تعبیه می شوند. میزان فشار این اجزا نباید به گونه ای باشد که آزاردهنده باشد. جت های پاشش آب همان عضوی از جکوزی هستند که با عملکرد خود نوعی ماساژ را برای بدن فرد به ارمغان می آورند. در برخی از جکوزی ها امکان تنظیم فشار دلخواه برای این عمل نیز موجود است. در حین خرید جکوزی حتما به تعداد و نوع ماساژورها توجه ویژه ای داشته باشید!
جهت خرید وان و جکوزی ایده ال خود، به محصولات امین بازار سری بزنید و گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید:

 

 

امین بازار تامین کننده انواع وان و جکوزی خانگی با کیفیت

امین بازار یکی از بزرگترین تولید کننده های تجهیزات جکوزی در تبریز است که این محصولات را با بالاترین کیفیت و در جنس و شکل های مختلف روانه بازار می کند و با مناسب ترین قیمت به صورت اینترنتی به فروش می رساند. شما می توانید جهت خرید بهترین انواع وان و جکوزی خانگی با تیم پشتیبانی امین بازار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان پیش از خرید نیز بهره مند شوید.