تصویر راهنمای خرید وان حمام
راهنمای خرید

راهنمای خرید وان حمام

ضمن عرض سلام و تشکر از شما مشتری گرامی بابت انتخاب امین بازار جهت خرید وان حمام، در زیر مواردی که جهت خرید وان بایستی دقت گردد ذکر خواهد شد امیدوار است مشتریان گرامی با استفاده از این راهنمایی، محصولی مطابق میل و سلیقه و بر اساس امکانات های موجود انتخاب فرمایند.

وان‌ها‌ی حمام موجود در امین بازار عمدتا محصول 3 برند زیر می باشند:

  • سنی پلاستیک
  • زرین آب
  • شاینی

جنس وان حمام

جنس کلیه وان های موجود در امین بازار از ABS اکریلیک می باشد و در 3لایه می باشند بدین ترتیب که برروی ورق ABS یک لایه ورق اکریلیک قرار می گیرد و از قسمت پشت وان نیز جهت استحکام و ماندگاری وان یک لایه فایبر گلاس قرار داده می شود که از شکستن و یا تغییر فرم وان جلوگیری کند. وان های اکریلیک با توجه به صاف بودن و عدم وجود برجستگیهای میکروسکوپیک ( برخلاف وان های فایبر گلاس ) به هیچ وجه تغییر رنگ نداده، جرم نمی گیرد و رنگ آن همیشه سفید برفی باقی می ماند و در صورت نیاز به کمک شوینده های غیر اسیدی به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی می باشد. بر روی ورق اکریلیک نیز یک لایه پلاستیک وجود دارد که از ایجاد خط و خش در هنگام ارسال و حمل جلوگیری می کند و این لایه بعد از نصب در حمام توسط نصاب از وان جدا می شود تا رنگ سفید و زیبای وان زینت بخش منازل شما باشد.

جنس وان

پانل وان حمام

در صورت انتخاب وان توکار نیازی به خرید و تهیه پانل وان نمی باشد ولی در صورت انتخاب وان روکار پانل وان نیز طبق انتخاب شما ارسال خواهد گردید. پانل وان عبارت است از نمای خارجی و قسمت پایین وان. اصولا در هنگام نصب وان 2سمت وان به دیوار تکیه کرده و نیازی به تهیه پانل برای این دو سمت نبوده و فقط یک پانل جلو ( بزرگ ) و یک پانل بغل ( کوچک ) تهیه می گردد. اما این امکان وجود دارد که شما قصد نصب وان را در فضایی بدون اتکا به دیوار دارید، در این حالت می توانید با سفارش 2 پانل جلو و 2 پانل بغل فضای لوکس و زیبایی را خلق نمایید.

پانل وان

شاسی وان حمام

انتخاب شاسی وان با توجه به تحمل وزن و فشار زیاد و از سوی دیگر با عنایت به رطوبت و بخار آب موجود در حمام بسیار حائز اهمیت و مهم می باشد. مشتریان گرامی می‌توانند جنس شاسی وان خود را نیز به دلخواه انتخاب فرمایند. جنس شاسی وان در امین بازار در 3گروه قابل ملاحظه می باشد:

 1- شاسی آهنی ( استفاده از پروفیل های فولادی )

 2- شاسی آلومینیوم

 3- شاسی استیل

با عنایت به سیاست و رسالت امین بازار مبنی بر ارائه محصولات با کیفیت و با عنایت به امکان پوسیدگی شاسی آهنی در مجاورت رطوبت و بخار، پیشنهاد می نماییم حتی الامکان از وان با شاسی آلومینیومی و یا استیل انتخاب و خریداری گردد.

 

انواع وان حمام

بطور کلی وان ها به دو دسته بزرگ تقسیم می شوند:

  • وان های توکار
  •  وان های روکار

 

وان حمام توکار

 

این مدل وان مربوط به زمانی می باشد که مصرف کننده تمایل به استفاده از وان بصورت توکار یا به عبارت دیگر نصب وان در داخل کاشی و سرامیک دارد. جهت نصب این وان نیازی به شاسی و پنل نبوده و خود وان داخل کاشی و سرامیک قرار داده می شود. نکاتی که بایستی در مورد انتخاب این وان دقت گردد بدین ترتیب می باشد:

 

  • با توجه به نیاز به کاشی کاری و تغیرات در حمام پیشنهاد می گردد انتخاب وان توکار همزمان با نصب کاشی و سرامیک حمام انجام گردد و در غیر این صورت احتمالا نیاز به تخریب کاشی سرامیک، تغییر لوله کشی آب سرد و گرم و فاضلاب غیر قابل اجتناب می باشد.
  • هزینه بالا جهت نصب وان بصورت توکار
  • وان نصب شده بصورت توکار غیر قابل انتقال می باشد

وان حمام توکار

وان‌های حمام توکار در ابعاد مختلف تولید و قابل فروش می‌باشد و می توانید با احتساب فضای داخل حمام و بر اساس محدودیت های موجود محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری فرمایید.

 

 

 

وان روکار

وان روکار با توجه به مزایای بسیار و افزایش سهولت نصب و استفاده به همراه کاهش هزینه‌های مربوط به وان توکار، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و شرکت های تولید کننده نیز اقدام به تولید وان های روکار با مدل ها و ابعاد متنوع و متفاوتی نسبت به نوع توکار آن نموده اند. از مزایای وان توکار می توان موارد زیر را ذکر نمود:

  • امکان نصب آسان در کمتر از یک ساعت
  • وزن کم و قابلیت حمل و نقل آسان
  • عدم نیاز به کاشی کاری و تخریب ساختمان و در نتیجه کاهش اتلاف زمان و هزینه های مربوطه

وان حمام روکار

لوازم جانبی قابل نصب بر روی وان

  •  سیفون

سیفون موجود بر روی وان بر اساس سلیقه شما قابل انتخاب و سفارش می باشد. عمدتا دو نوع سیفون بر روی وان قابل نصب می باشد: سیفون با سرریز ساده، سیفون با سرریز و زیر آب اتوماتیک

  •  زیر سری

زیر سری نیز از دیگر لوازم جانبی وان می باشد که می توانید به همراه وان انتخاب و خریداری فرمایید.

  •  شیرآلات

در صورت تمایل می توانید در هنگام سفارش وان، شیرآلات مناسب با وان خود را نیز سفارش دهید این شیرآلات قابل نصب بر روی تمامی وان ها و قابل اتصال به تمانی سیستم های لوله کشی می باشند.

  •  دسته وان

جهت نصب در 2طرف وان و کمک برای برخواستن از وان

 

گارانتی

کلیه وان ها دارای 2سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و این گارانتی شامل تغیر رنگ و یا شکستگی وان نیز به هر دلیلی می باشد. برگه گارانتی و راهنمای استفاده نیز همراه محصول ارسال می گردد.

 

حمل و نقل

وان‌های تولیدی جهت امکان حمل و نقل آسان و اجتناب از ورود ضربه و خسارت در هنگام ارسال توسط باربری و ... در داخل پالت های چوبی بسته بندی و روانه بازار می گردد و امکان ایجاد خسارت به کمک این نوع بسته بندی به حداقل رسیده و ارسال آن به تمام نقاط کشور مقدور می باشد.

بسته بندی وان حمام توکار

انبار وان

سوالات متعدد

1-آیا وان خریداری شده قابل حمل به تمام نقاط کشور می باشد؟

بله، با توجه به بسته بندی بسیار مناسب و چند لایه امکان ارسال وان به تمام نقاط کشور وجود دارد

2-هزینه ارسال وان به نقاط مختلف کشور چگونه محاسبه می گردد؟

هزینه ارسال وان در داخل شهر تهران در حدود 50هزار تومان و در سایر نقاط کشور نیز بطور متوسط 50هزار تومان می باشد.

3-در صورت ایجاد خسارت در وان روند پیگیری چگونه می باشد؟

با توجه به بسته بندی مناسب امکان ایجاد خسارت به صفر رسیده است . خواهشمندام در هنگام نحویل کالا به شرایط بسته بندی توجه فرمایید در صورتیکه بسته بندی دچار آسیب دیدگی شده باشد از تحویل کالا از باربری اجتناب ورزید تا از این طربق نسبت به برسطرف کردن مشکل اقدام گردد.

4- آیا خودمان میتوانیم وان نصب کنیم؟

نصب وان روکار بسیار ساده بوده و کار ساده ای است تنها کاری که بایستی انجام گردد قرار دادن وان در محل مورد نظر و تراز کردن آن در محل می باشد پس از آن می توانید با وصل کردن فاضلاب به سیستم فاضلاب از وان استفاده کنید . همچنین میتوانید با استفاده از چسب سیلیکونی سفید رنگ قسمت هایی از وان را که به دیوار تکیه کرده است را پر کنید تا بدین ترتیب از نفوذ اب به پشت وان و جرم گرفتگی این قسمت جلوگیری گردد.

5- منظور از سیفون اتوماتیک را بفرمایید؟

2نوع سیفون برای وان وججود دارد ساده و اتوماتیک. در مورد سیفون ساده قطع و وصل جریان خروج آب به کمک لاستیک زیرآب و بصورت دستی انجام می گردد اما در سیفون اتوماتیک تنظیم باز شدن فاضلاب وان و یا بسته نگه داشتن آن توسط اهرم در قسمت فوقانی وان کنترل می گردد.

6- در صورت جرم گرفتن وان چکار باید کرد؟

وجود برجستگیهای کوچک و میکروسکوپیک باعث تجمع باکتری و رسوب آب می گردد و به تدریج باعث جرم گرفتن و یا حتی تغییر رنگ وان می گردد که این موضوع بیشتر در وان های فایبر گلاس مطرح می باشد . وانهای اکریلیک با عنایت به سطح فوق العاده صاف و بدون برجستگیهای میکروسکوپیک امکان تجمع باکتری و جرم را نا ممکن می سازد ولی وان های اکریلیک را میتوان در صورت نیاز توسط شوینده های مناسب و غیر اسیدی ضدعفونی و تمیز کرد.